čtvrtek 27. srpna 2009

Cesta do Světa 1


V době kdy jsem kupoval letenku tak vyšlo cenově nevýhodněji lětět z Mnichova. Otázka byla s kým?

S Finnair přes Helsinki?
S Emirates přes Dubai?
Ještě s někým jiným přes něco uplně jinýho?

Zvolil jsem EMIRATES pro jejich pověstně nadstandardní servis, pohodlná letadla, individuální zábavní systém, přestup v Dubaji která je samo osobě dost exotická a v neposlední řadě návrat na Vánoce s největším civilním dopravním letadlem světa, létajícím monstrem A380.

Celá ta legrace vyšla na 17300 CZK zpáteční + 1300 CZK Student Agency bus přímo na Mnichovský letiště.

Že od září Turkish lítaj Praha - Istambul - Soul za 13100 CZK zpáteční je už jiná pohádka....

Splní Emirates moje očekávání?
Neprosedím si za 28hod zadek?
Nezblbnu?
Nespadnu?

STAY TUNED!

3 komentáře:

  1. Sledováním Tvého letu přes Evropu do Asie se mi podařilo zabavit kolegy na celé odpoledne. Dokonce jeden navrhoval, že zavolá na Emirates, aby Tě šli zkontrolovat, jestli jsi v pořádku :))
    Příjemný dolet, a aspoň pár hodin spánku!!
    O půlnoci z RAdotína, M. Kroupová :))

    OdpovědětVymazat
  2. A na kolik to vyjde s korejcema napřímo?:-)My takhle letěli do Sydney

    OdpovědětVymazat
  3. :DD Sem rád že jsem už u pana Š. tak profláknutej!

    T: člověče na to už si nevzpomínám přesně ale něco mezi 25 - 30 000 CZK dle termínu!

    OdpovědětVymazat