pátek 28. srpna 2009

Cesta do světa 2

Nebudu vás napínat a přiznám že jsem dorazil v celku, sice vyčerpán ale v pohodě...
Let Mnichov - Dubai byl vážně v pohodě. První let velkým letadle, úžasná posádka co splnila co mi viděla na očích. Dubai - Soul měl osm hodin a letělo se po čase takže fakt opruz. Pro představu co jsem věchno během prvního 6h letu měl:
  • 2 džusy před startem o které sem si řekl protože jsem měl žízeň
  • po startu pivko Amstel a slané křupky
  • VEČEŘE ve složení: uzený filet s brambrovým salátem na předkrm, salátek, grilovaná kuřecí prsa s pomerančovou omáčko, štouchanými brambory a dýní, čokoládo vý pudink, pralinky, čokoláda, sýr a sušenky, houska, čaj, 2 piva, voda - všechno samozřejmě skvělý ;)
  • asi 4 vody o který sem si řekl za letu
  • vanilková zmrzlina
  • 2 sendviče před přistáním když sem si řekl o jenden že mám docela hlad, prej že vypadám hubeně:D
Nedivím se že EMIRATES vyhráli cenu za palubní jídla a poprvé sem se v letadle pořádně najedl!
Další parádní věc je ICE. Obrazovka co má člověk před sebou s dotykovým displejem a umí to:
  • telefonovat
  • mailovat (i příjmat!!)
  • smskovat (i příjmat!!)
  • sledovat jeden ze stovky filmů
  • seriály, live TV, show, sport etc.
  • tisíce CD, skladeb
  • hry - možno hrát i s kýmkoliv v letadle multiplayer:))
  • bbc news live textově
  • všechny info o letu včetně animací
  • pohledy z kamer pod letadlem a v pilotní kabině ven (coool!!)
  • a ještě něco na co sem zapoměl...
Druhý letadlo mělo v socce (economy) i zásuvku a usb pro dobíjení a poslech či prohlížení čehokoliv z media.


                           Pohled pilota při vzletu

















          
Soukromá obrazovka s usb, zásuvkou a ovladčem













Poslední věcí co mě dostalo bylo barevný zatmívání světel, buzení pozvolný buzení před snídaní a
hvědy co svítili v noci na stropě:DD






















Co jsem slyšel tak tohle nemají všechna letadla, oba boeingy 777-300ER byli fakt mazlové.
Co jste zažili vy?
Srovnatelný servis? Lepší?

1 komentář: