úterý 15. září 2009

GOLF po Korejsku

Už dlouho jsem pokukoval po golfu. Dlouhá léta byl považován za sport snobů ale z jeho velkým rozmachem v ČR během posledních let a budováním nových hřišť se cenová hladina snížila. Stále však vyžaduje vysoké počáteční investice, zejména na trenéra a vybavení.

Když sem viděl v nabídce předmětů na Ajou University předmět golf, byla to jasná volba! Neodradilo mě ani to, že předmět je vyučován výhradně v korejštině. Bohužel jsem se díky administrativní chybě nedostal do on-line zápisového systému a kapacita golfové třídy se samozřejmě bleskurychle vyčerpala. Nelenil jsem a podnikl jsem řadu kroků abych se přece jen na golf dostal.

Šel jsem na první orientační a teoretickou hodinu aniž sem byl zapsán. K mému překvapení tam byl další evropan, a to milý Švýcar Jonnas. Po vyslechnutí 1,5hod korejské teorie o golfu jsme odchytli jednoho korejského studenta co uměl alespoň trochu anglicky. Dozvěděli jsme se, že se kurzu můžeme zúčastnit a že nám bude překládat. Huraaaa!

Dne 8.9.2009 se splnil jeden z mých životních snů a to začít hrát golf!





















Čeká mě do Vánoc 14 lekcí golfu v délce 100min, cena jedné lekce je pouhopouhých 98kč a zahrnuje:
  • vstup na driving range
  • vysvětlování a osobní konzultace trenéra (v korejštině ale nevadí máme anglický překlad :D)
  • neomezený počet míčků na driving range
  • zapůjčení golfové hole (dalo to práci než sehnali pro leváky;)
Pevně věřím že se něco naučím, později si v ČR krátce zaplatím trenéra a pak budu moct začít hrát!!

1 komentář: