úterý 8. září 2009

Martin Schindler, The Architect :D

Ano je to tak!!!

Aniž bych se příliš snažil, tak sem se stal architektem, důkaz je zde:

Druhá věc je že sem se podle nich narodil v roce 1989 (je mi dvacet juhůůůů!) ale to už sem neměl sílu řešit protože sem velmi unavenej z jejich byrokracie. 
Taky jsem dostal konečně ofiko jmenovku na dveře, není krásná:))?

Další pozitivum je že se mi podařilo protlačit registraci všech předmětů - a že to dalo práci postavit rozvrh, vymyslet abych měl co nejvíc volna, změnit learning agreement a vecpat se do kurzů kde už nebylo ani místečko:D

Koho by to zajímalo tak budu dělat následující kurzy:
  • Transportation system analyssis
  • Operations Management
  • Production system Operations
  • Reinforced Concrete Structures
  • Financial Management
  •  + GOLF !!

Mám studenskou kartu, zapsaný předměty a oficiální jmenovku na dveřích, tedy jsem!

Žádné komentáře:

Okomentovat